Všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.
Akú mám záruku na tovar?
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahuje záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je záruka predĺžená.
Ako a dokedy môžem vymeniť zakúpený tovar?
Ak nie ste 100% spokojný so zakúpeným tovarom, nepoužitý tovar môžete vrátiť až 100 dní od dátumu zakúpenia tovaru a my vám ho zameníme za iný. V prípade rozdielnych cien tovarov bude vystavená faktúra na vzniknutý cenový rozdiel. Výmena tovaru podlieha Všeobecným obchodným podmienkam a Reklamačnému poriadku. Tovar je nutné vrátiť nepoužitý, v pôvodnom stave, v pôvodnom obale, s kompletným priloženým príslušenstvom, ak bol k nemu dodaný. Pošlite nám ho s kópiou faktúry v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Južná trieda 66
040 01 Košice
Slovenská republika
Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a reklamačné konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní.
Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?
Ak nakupujete ako spotrebiteľ a nie ste na 100% spokojný so zakúpeným tovarom, môžete do 14 dní v súlade s platnou legislatívou bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy a tovar vrátiť. Zodpovedáte pritom za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade, ak je tovar kompletný vrátane príslušenstva (ak bolo k nemu dodané), nepoužitý, v pôvodnom stave a v pôvodnom obale, predlžuje predávajúci vyššie uvedenú lehotu na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru na 100 dní odo dňa prevzatia tovaru. V prípade, ak je tovar kompletný vrátane pôvodného obalu, nepoškodený a nenesie známky používania, predlžuje predávajúci vyššie uvedenú lehotu štrnástich dní na vrátenie tovaru na 100 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Pošlite nám ho s Formulárom na odstúpenie od zmluvy alebo kópiou faktúry a v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Južná trieda 66
040 01 Košice
Slovenská republika
Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a peniaze budú vrátené bankovým prevodom na účet, kreditom na platobnú kartu alebo na PayPal.
Postup pri reklamácii, výmene a vrátení tovaru
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok. Každý tovar pred odoslaním vizuálne skontrolujeme. Poškodenie alebo nekompletnosť zásielky nám oznámte čo najskôr po doručení.
Každú reklamáciu, prosím, oznámte na zákazníckej podpore e-mailom na adrese ahoj@innocentstore.sk alebo zavolajte na naše telefónne číslo +421 948 660 160.
Pri reklamovaní tovaru je nutné závadu zdokumentovať. Popis a fotky závady nám pošlite na ahoj@innocentstore.sk. Aby sa predišlo poškodeniu pri doručení, tovar dostatočne zabaľte. Pošlite nám ho s Reklamačným formulárom spolu so záručným listom, alebo s kópiou faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Južná trieda 66
040 01 Košice
Slovenská republika
Zásielky nám, prosím, neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a reklamačné konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní. Priebeh reklamácie môžete sledovať vo svojom konte v záložke Reklamácie. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Odstúpenie od zmluvy
Presný postup a podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete v sekcii Odsúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru.
Poskytujete aj pozáručnú opravu a výmenu tovaru?
Áno, informujte sa e-mailom na ahoj@innocentstore.sk alebo na telefónnom čísle +421 948 660 160.