Najčastejšie otázky
Ako u vás nakúpim?
Sme radi, že ste si nás vybrali. Pripravili sme jednoduchého sprievodcu našim eshopom.
- Vyberte si z našich najobľúbenejších kategórií Apple produkty, iPhone, iPad, Mac, Apple Watch, AirPods, AirTag, Hudba, hry & TV, Šport a zdravie, Výhodné balíčky a Novinky.
- Vyhľadajte si produkty zadaním názvu konkrétneho tovaru, výrobcu alebo typu do vyhľadávacej kolónky.
- Dostupnosť tovaru zistíte pri každom produkte - tovar skladom máme dostupný ihneď a fyzicky na našom sklade a posielame ho obvykle do 24 hodín počas pracovných dní. Tovar, ktorý nemáme skladom, dodávame ho obvykle do 2-3 týždňov.
- V košíku si môžte vybrať z veľkého množstva možností platieb a dopravy, uplatniť kupón na zľavu alebo vybrať darček k objednávke. Tovar doručujeme do všetkých krajín EÚ.
- Objednávky si môžte vyzdvihnúť a nakúpiť aj v našej Innocent predajni na Južnej triede 66 v Košiciach.
- Aktuálny stav objednávok a sledovanie balíka nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky.
- Ak niečo nebolo podľa predstáv, viac informácií nájdete v sekcii Výmena, vrátenie, reklamácie.
- Na všetky objednávky sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky.
- U nás nakupujete bezpečne, sme certifikovaný eshop a člen Slovenskej asociácie E-Commerce.
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
Viac odpovedí nájdete v sekciách Poštovné a doprava, Spôsoby platby, Nákup na splátky, Výmena, vrátenie, reklamácie, Naša predajňa, Bezpečný nákup, Všeobecné obchodné podmienky a Ochrana osobných údajov.
Aké sú spôsoby a ceny prepravy?
Všetky objednávky obvykle doručujeme do 24 hodín do 10 krajín EÚ a expresne do 3 hodín v Košiciach. Všetky spôsoby prepravy sú zadarmo pri objednávke nad 39 € a už od 1,49 € pri objednávke do 39 €.
- Kuriér SPS zadarmo alebo za 2,69 €
- Packeta (Zásielkovňa), Z-BOX zadarmo alebo za 1,49 €
- Expresný rozvoz v Košiciach do konca dňa zadarmo alebo za 1,99 €
- Osobný odber na pobočke v Košiciach zadarmo Po - Pi: 10:00 - 18:00
Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a doprava.
Ako môžem zistiť stav objednávky?
Aktuálny stav objednávok nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky.
Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a doprava.
Ako môžem sledovať svoj balík?
Podacie číslo každej odoslanej zásielky nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky. Pre sledovanie zásielky kliknite na podacie číslo balíka.
Aktuálny stav zásielok poslaných cez Packetu (Zásielkovňu) je možné sledovať aj na stránke tracking.packeta.com a zásielky poslané kuriérom SPS na stránke www.sps-sro.sk.
Kým čakáte na svoj balíček, čas si môžte skrátiť skvelými Apple článkami v našom Innocent blogu.
Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a doprava.
Ako môžem zaplatiť za objednávku?
Objednávky možete zaplatiť na dobierku, prevodom na účet cez online bankové tlačidlá, platobnou kartou, Apple Pay, Google Pay alebo na splátky cez Home Credit.
U nás nakupujete bezpečne. Sme certifikovaný internetový obchod a sme členmi Slovenskej asociácie E-Commerce.
Viac informácií nájdete v sekcii Spôsoby platby, Nákup na splátky a Bezpečný nákup.
Môžem u vás nakúpiť na splátky?
Áno. Urobte si radosť hneď. Na splátky kúpite čokoľvek už od 40 €. Vopred neplatíte ani cent. V Home Credite si sami vyberiete výšku splátky, ktorá vám vyhovuje najviac. Všetko vyriešite jednoducho a rýchlo priamo na našom eshope.
Viac informácií nájdete v sekcii Nákup na splátky.
Ako môžem vymeniť tovar?
Objednali ste niečo iné ako ste chceli? Nevadí, garantujeme 100% spokojnosť alebo výmenu až do 100 dní.
Preto, ak nie ste 100% spokojný so zakúpeným tovarom, nepoužitý tovar môžete vrátiť až 100 dní od dátumu zakúpenia tovaru a my vám ho zameníme za iný. V prípade rozdielnych cien tovarov bude vystavená faktúra na vzniknutý cenový rozdiel. Výmena tovaru podlieha Všeobecným obchodným podmienkam a Reklamačnému poriadku. Tovar je nutné vrátiť nepoužitý, v pôvodnom stave, v pôvodnom obale, s kompletným priloženým príslušenstvom, ak bol k nemu dodaný. Pošlite nám ho s Formulárom na odstúpenie od zmluvy alebo kópiou faktúry v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:
Innocent Store, s.r.o., Južná trieda 66, 040 01 Košice.
Zásielky nám neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní.
Viac informácií nájdete v sekcii Výmena, vrátenie, reklamácie.
Ako môžem vrátiť tovar?
Garantujeme 100% spokojnosť alebo vrátenie až do 100 dní.
Ak nakupujete ako spotrebiteľ a nie ste na 100% spokojný so zakúpeným tovarom, môžete do 14 dní v súlade s platnou legislatívou bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy a tovar vrátiť. Zodpovedáte pritom za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade, ak je tovar kompletný vrátane príslušenstva (ak bolo k nemu dodané), nepoužitý, v pôvodnom stave a v pôvodnom obale, predlžujeme vyššie uvedenú 14-dňovú lehotu na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru na 100 dní odo dňa prevzatia tovaru. Pošlite nám ho s Formulárom na odstúpenie od zmluvy alebo kópiou faktúry a v pevnom obale, aby sa pri doručení nepoškodil, na adresu:
Innocent Store, s.r.o., Južná trieda 66, 040 01 Košice.
Zásielky nám neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní. Peniaze budú vrátené obvykle spôsobom, akým bola objednávka hradená, t.j. bankovým prevodom na účet, kreditom na platobnú kartu alebo na PayPal.
Viac informácií nájdete v sekcii Výmena, vrátenie, reklamácie.
Ako môžem reklamovať tovar?
Pokazilo sa niečo? To nás mrzí, ale naši skvelí kolegovia zo zákazníckeho servisu Innocent sú tu pre vás.
Každý tovar pred odoslaním vizuálne skontrolujeme. Poškodenie alebo nekompletnosť zásielky nám oznámte čo najskôr po doručení.
Pri reklamovaní tovaru je nutné závadu zdokumentovať. Popis a fotky závady nám pošlite na ahoj@innocentstore.sk. Aby sa predišlo poškodeniu pri doručení, tovar dostatočne zabaľte. Pošlite nám ho s Reklamačným formulárom spolu so záručným listom, alebo s kópiou faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list na adresu:
Innocent Store, s.r.o., Južná trieda 66, 040 01 Košice.
Zásielky nám neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a reklamačné konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Na tovar zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.
Viac informácií nájdete v sekcii Výmena, vrátenie, reklamácie.
Poskytujete aj záručný a pozáručný servis Apple produktov?
Áno. Pokazilo, rozbilo alebo utopilo sa vám vaše Apple zariadenie? Ušetrite na kúpe nového zariadenia.
Poskytujeme spoľahlivý pozáručný Apple servis pre iPhone, iPad, Mac, Apple Watch a AirPods.
Sme certifikovaní Apple Product Professionals. Špecializujeme sa na náročné opravy.
Vyzdvihneme. Opravíme. Doručíme. Expresný Innocent Apple servis kuriérom
Ako odstrániť z účtu iCloud (Find My iPhone)?
Je to jednoduché. Postupujte podľa nášho jednoduchého návodu a vypnutie služby Nájsť môj iPhone zvládnete rýchlo a jednoducho.
Ako zistím, aké mám Apple zariadenie?
Neviete, aké máte Apple zariadenie? S našim návodom to zistíte jednoducho.
Ako si vybrať veľkosť remienku pre Apple Watch?
Niektoré remienky pre Apple Watch - ako Innocent Braided Loop alebo Innocent Silicone Loop - prinášame v niekoľkých veľkostiach pre dokonale pohodlné používanie presne na vašu ruku. Preto si pred zakúpením môžte vybrať správnu veľkosť remienku vďaka šablónam. Remienky prichádzajú v 4 veľkostiach - XS, S, M a L.
Najprv si stiahnite šablónu pre vaše Apple Watch:
Pre Apple Watch veľkosti 41/40/38mm
Pre Apple Watch veľkosti 45/44/42mm
Vytlačte šablónu vo veľkosti 100%, neprispôsobujte veľkosť tlače. Správnosť veľkosti šablóny si môžete overiť priložením platobnej karty do rámčeku v ľavom dolnom rohu. Správne vytlačená šablóna má rámček rovnakej veľkosti ako platobná karta. Následne postupujte podľa návodu.
Viac informácií nájdete v sekcii Ako si vybrať veľkosť remienku pre Apple Watch?
Kde môžem osobne vyzdvihnúť objednávku?
Tešíme sa na vás v Innocente.
Akonáhle vám vašu objednávku pripravíme, budeme vás informovať prostredníctvom emailu a SMS správy. Objednávky si môžete osobne vyzdvihnúť na adrese našej pobočky:
Innocent, Južná trieda 66, Košice
Areál Kinekus / Adesso, bývalý GymBeam / Race Shop
Kliknite sem pre zobrazenie na Google mapách.
Otvorené: Po-Pi: 10:00 - 18:00
Tel: 055/222 01 01
Využite bezplatné parkovanie priamo pred vchodom.
Viac informácií nájdete v sekcii Naša predajňa.
Máte veľkoobchodnú spoluprácu alebo ponuku pre firmy?
Ak máte záujem o veľkoobchodnú spoluprácu, hľadáte špeciálnu ponuku pre firmy, produkty pre vašich zamestnancov alebo riešenie na mieru, kontaktujte nás emailom na reseller@innocentstore.com alebo nám zavolajte na +421 55/222 01 01.
Viac informácií nájdete v sekcii Veľkoobchod a firmy.
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kontaktujte nás.